Warsztatom konsultingowym przyświeca założenie, że Pracownicy dysponują odpowiednimi zasobami, by odkryć skuteczne sposoby postępowania, które trzeba tylko wyzwolić i skanalizować. Działanie to łączy w sobie elementy szkolenia i konsultacji. Występuję tu w roli doradcy, stymulującego analizę konkretnych sytuacji problemowych oraz generowanie i krytyczną ocenę rozwiązań zgłaszanych przez Pracowników.
Na przykład, jeśli grupą osób szkolących się są Handlowcy, to:
(1) wcześniej otrzymują instrukcje dotyczące tego jak się przygotować do warsztatu (np. opis realnych negocjacji handlowych);
(2) w trakcie warsztatu prezentują sytuację problemową;
(3) po twórczej debacie opracowywany jest konkretny plan działania.
Warsztaty konsultingowe świetnie się sprawdzają jako doraźne wsparcie w trudnych sytuacjach oraz metoda transferu wiedzy między Pracownikami.
Treść serwisu prawnie chroniona © Paweł Fortuna
Polityka prywatności | Projekt i wykonanie: CreLab
Treść serwisu prawnie chroniona
© Paweł Fortuna
Polityka prywatności
Projekt i wykonanie: CreLab