Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta.

Recenzja: Prof. dr hab. Rafał Ohme
Wydawnictwo Naukowe PWN

Sprzedaż jest moim „adoptowanym dzieckiem”. Przylgnęła do mnie kiedyś i chcąc nie chcąc żyjemy ze sobą, wspólnie dojrzewając. Dałem jej taką opiekę psychologiczną, na jaką było mnie stać. Teraz jest już dorosła i może iść w świat jako „Sprzedaż bez sprzedawania”. Ciekawe kogo spotka? Przewiduję, że będą to głównie Handlowcy funkcjonujący w sektorze B2B (business-to-business).

Powiedzmy sobie wprost, ta nieprawdopodobnie ważna grupa zawodowa jest najczęściej „karmiona” rozwiązaniami przygotowanymi dla sprzedaży B2C (business-to-consumer). To trochę tak jakby pianistę wysyłać na lekcje gry na akordeonie. Niby podobne instrumenty, ale jednak technika gry jest zupełnie inna. Niezależnie od tego wierzę, że inspirujące będzie spotkanie z każdym praktykiem sprzedaży, który chciałby uporządkować swoje myśli i znaleźć potwierdzenie własnych intuicji.

Nagrodą będzie dla mnie zarówno seria doznanych przez Ciebie olśnień, jak i uznanie wyrażone w słowach: „Dokładnie tak, kolego. Nareszcie mi to ktoś nazwał i poukładał!”…

Książka dostępna w sprzedaży

Moje Książki